مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-03سياسي

همدان با مشکلات زیادی در عرصه نشر کتاب مواجه است 


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همدان با مشکلات زیادی در عرصه نشر کتاب مواجه است و متاسقانه شاهد موانع زیادی در عرصه انتشار کتاب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 12 آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تقویت صنعت چاپ و نشر را یکی از مظاهر توسعه فرهنگی دانست و افزود: حمایت از این صنعت در راستای تقویت آن در سطح کشور از جمله استان همدان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کار فعالان حوزه چاپ در توسعه فرهنگی تاثیر فراوانی دارند، اظهار کرد: در برخی اوقات چاپ یک تصویر به اندازه یک کتاب 300 صفحه ای موثر و حاوی نکات آموزشی و فرهنگی بسیاری است، به عبارت دیگر گاهی اوقات یک تصویر می تواند به اندازه یک کتاب حرف برای گفتن داشته باشد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه استان همدان باید در صنعت چاپ و نشر حضور موثری در عرصه ملی داشته باشد، مطرح کرد: تحقق این امر مهم نیازمند حمایت و پشتیبانی جدی مسئولان است.

امام جمعه همدان در ادامه به مشکلات این صنعت در استان همدان اشاره کرد و گفت: همدان با مشکلات زیادی در عرصه نشر کتاب مواجه است و متاسقانه شاهد موانع زیادی در عرصه انتشار کتاب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان با مشکلات زیادی در عرصه نشر کتاب مواجه است 

همدان با مشکلات زیادی در عرصه نشر کتاب مواجه است